• Breaking News

    16 Mart 2017 Perşembe

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası

    Eğitim sisteminin geleceği pratik olarak teknolojinin gelişimi ile belirlenir. Bazı eğitimciler ve uzmanlar, EdTech araçlarının ve uygulamalarının, eğitim sisteminin her bir alanında uygulanmasına yönelik eğilimlere karşıdır; çünkü esas olarak teknoloji, öğrencileri oyalama kaynağıdır. Bununla birlikte, uygun teknoloji entegrasyonu, öğrencileri sınıfta kapsanan tüm kavramların daha iyi anlaşılmasına doğru yönlendirir.

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun Avantajları

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası

    Eğitim teknolojisine dayalı öğretim stratejileri, öğrencilerin öğrenmesini kolaylaştıran ve kapasitelerini, verimliliklerini ve performanslarını arttıran etik uygulamalar olarak tanımlanabilir. Eğitimde teknoloji entegrasyonu, öğretim yöntemlerinde uluslararası düzeyde olumlu değişikliklere neden olur. Farklı uygulamalara ve araçlara güvenmeye başlamanız gerekip gerekmeyeceğini merak ediyor musunuz? Bu soruya yönelik aşağıda listelenmiş maddeler size nihai sonuca varmanıza yardımcı olacaktır.

    1. Teknoloji öğretmeyi kolaylaştırır!

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    Öğrencilerinizin anlayamadığı teorik açıklamalar vermekten bıktınız mı? Kavramı sınıfın her öğrencisi için netleştiren sağlam kavramları sunmanın bir yolunu bulamazsınız. Teknolojinin gücü var! Görsel - işitsel sunumlar sayesinde, öğrenciler bilginin pratikte nasıl uygulandığını tam olarak anlayacaktır. Her türlü dersi veya dersi vermek için projektörler ve bilgisayar sunumları kullanabilirsiniz ve sınıfta kavrama seviyesini geliştirebilirsiniz.

    2. Teknoloji, öğrencilerin gelişimlerini izlemenize yardımcı olur!

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    Artık sade bir günlükle sınırlı değilsiniz ve her öğrenciyle ilgili notlar var. Bu belki de artık sizi de şaşırtmayacaktır. Bugün, öğrencilerinizin başarılarını takip edebilmenizi sağlayan platformlara ve araçlara güvenebilirsiniz. My Students Progress ve The Teacher Cloud İlerleme İzleyicisi bunu yapabilmenizi sağlayan harika çevrim içi araçlardır, ancak okulunuz bu amaca hizmet edecek kişiselleştirilmiş yazılımlar da geliştirebilir.

    3. Eğitim teknolojileri çevre dostudur!

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    Her okul dijital ders kitaplarını tanıtmaya karar verdiyse kağıdın miktarını ve ağaç sayısını hayal edebiliyor musunuz? Elbette, bu noktada bu hedef gerçekçi olmaktan çok uzaktır, ancak kendi sınıfınızdan başlayınca bir değişiklik yapabilirsiniz. Örneğin, öğrencilerinize çevrim içi testler yapmalarını ve evraklarını ve ödevlerini e-postayla göndermelerini isteyebilirsiniz. Attığınız edebiyatı izlemek için e-okuyucuları kullanmalarını da teşvik edebilirsiniz.

    4. Teknoloji sayesinde, öğrenciler öğrenmenin keyfini çıkarıyor!

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    Öğrenciler çok erken yaşta Facebook, Pinterest, Instagram, Digg ve diğer web sitelerine bağımlıdırlar. İnternet öğrenme sürecinden onları rahatsız edebilir, ancak iyi bir amaç için çevrim içi vakit geçirmek için eğilimlerini de kullanabilirsiniz: Öğrenmeyi keyifli hale getirme. Sınıfları daha interaktif hale getirmek için dokunmatik ekran teknolojisi ve çevrim içi sunumları kullanın. Ayrıca, öğrencilerinizin tartışmalara katılmasını istediğinizde teknolojiye güvenebilirsiniz. Sınıfınız için özel bir Facebook grubu oluşturun ve yapıcı konuşmalara ilham verin!



    5. Teknoloji, uzaktan öğrenmeyi her zamankinden daha erişilebilir hale getirir!


    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    İnsanlar, internetin harikaları olmadan, düşündükleri anda herhangi bir bilgiye erişemeyeceklerdir. Bugün uzaktan eğitim, en eğitici öğrenme yöntemlerinden biridir. Sanal dersler yavaş yavaş geleneksel derslerin yerini alıyor. Öğrenciler, zamanlarını kendileri için geçerli olacak şekilde düzenleyebilir ve ilgi duydukları bilgileri kolayca elde edebilirler. Örneğin, öğrencilerinizden birinin Astronomi'ye büyük ilgi gösterdiğini ancak geleneksel müfredat açlığı besleyecek hiçbir şey yapmadığını varsayalım. Bilgi için. Onu, Coursera, Udemy veya yüksek kaliteli sanal konferanslar sunan diğer çevrim içi hizmetlerden yardım alması için almasını tavsiye edebilirsiniz.

    6. Öğrenciler ve öğretmenler bilgiye her zaman erişebilir!

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    Bu, muhtemelen teknolojinin en belirgin yararıdır. Eski okul öğretmenleri öğrenci olduklarında, ihtiyaç duydukları bilgileri arayan kütüphanede saatlerce vakit geçirmeleri gerekiyordu. Günümüzde teknoloji entegrasyonu, her şeyi farklı ve basit hale getiriyor. Öğrenciler gazetelere, bilimsel makale, araştırmalara ve çevrim içi herhangi bir içerik türüne kolayca erişebilir. Argümanlarını daha fazla kanıtla destekleyebilecekleri için daha iyi, daha derin akademik yayınlar yazabilirler. Öğrenciler bir ders verdiğinde anlamıyorlar, tek bir Google araması ile daha basit talimatları ve bilgileri bulabiliyorlar.

    7. Teknoloji işbirliğini daha etkili hale getirir!

    Eğitim Alanında Teknoloji Entegrasyonunun 7 Faydası
    Geleneksel bir sınıf ortamında işbirliğinin nasıl göründüğünü düşünün. Gruplar organize edersiniz, projeler atarsınız ve aniden sınıf karmaşa haline gelir. Bazı öğrenciler görüşlerini çok yüksek sesle ve sertçe ifade ederken, bazıları duymak için bir fırsat bulmazlar. Çevrim içi araçlar ve uygulamalar öğrencilerin bir grup projesinde yer alması için benzersiz bir ortam sunar. İşi evden yapabilirler; Ekip İnternet aracılığıyla bağlanır ve herkes odaklanmış çevre tarafından esinlenir.




    Teknolojinin gücünü hafife alma!


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder