• Breaking News

    25 Şubat 2017 Cumartesi

    Bloga Merhaba

         Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize günaydınlar ve hayırlı sabahlar ben bu yazıyı sabah yazdığım için bu şekilde bir başlangıç yaptım eğer ki bu yazıyı akşam okuyorsanız da hepinize hayırlı akşamlar dilerim. Birçok kez çeşitli internet sitelerinde gerek editörlük gerek yöneticilik gerek tasarım ve kodlama yaptım. Uzun süreden beri blog yazmak istiyordum ama hem vaktim olmuyordu hemde korkularım vardı. Korkularımdan kastettiğim sürekli içerik üretememek ve yazdığım yazılarla sizleri hoşnut edememekti. Bu yüzden sürekli ben yapamam diye kendimi sınırlıyordum ama yakın zamanda kendime belirlediğim bir hayat felsefesiyle artık yapamam dediğim her şeyi yapmaya karar verdim. Umarım bu makalemde dahil olmak üzeri bundan sonra oluşturacağım tüm içeriklerimle sizleri memnun etmeyi başarabilirim.

    Yapamam dediğinde değil, yapmadığında geç kalırsın


         Herkes bilir ki (duymayanlar hariç) ömür kaleminde mürekkebimiz olan zaman tükendiğinde bedenimiz toprağa kavuşacak bu yüzden bazı konularda alacağımız kararları iyice düşümüp "Ben yapamam." demek yerine "Nasıl yapabilirim? Ne yapmalıyım?" gibi sorularla yapmak için kendinize çözümler aramak ve bulduğunuz çözümleri çok iyi değerlendirmeye çalışmak sizin için çok iyi bir seçim olacaktır. İleride keşke yapsaydım diye pişman olacağınıza denedim ama olmadı demek bile sizin için bir artıdır.  

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder